Amazon na Twitterze

Komunikacja korporacyjna i konsumencka w ramach polskiego konta Amazon na Twitterze, obejmująca:

  • Dzielenie się bieżącymi informacjami na temat najważniejszych działań Amazon w Polsce w obszarze logistyki, employer brandingu, e-commerce, CSR oraz nowości produktowych,
  • Prezentację najciekawszych wiadomości nt. globalnej działalności firmy budujących silną pozycję firmy w regionie,
  • Kształtowanie pogłębionych relacji z mediami, konsumentami oraz społecznością Twittera.

realizacja

Przygotowanie oraz wprowadzenie strategii oraz treści w mediach społecznościowych w ramach Twittera w zakresie zarządzania kontem, monitoringu i zarządzania kryzysowego.

Przeprowadzenie komunikacji dotyczącej najważniejszych wydarzeń dot. Amazon w Polsce: uruchomienie polskiej wersji językowej Amazon.de, otwarcie nowego centrum logistycznego pod Szczecinem, uruchomienie usługi Amazon Marketplace i wiele innych.

Pełne wsparcie 24/7, w tym pełne zarządzanie kontem na Twitterze, wsparcie dla konsumentów.

efekty

Od momentu uruchomienia konta Amazon na Twitterze w Polsce stało się ono jednym z głównych źródeł informacji na temat działań firmy w Polsce oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dla dziennikarzy, influencerów i konsumentów.

Zbudowana została aktywna oraz zaufana baza obserwujących przy równoczesnym wzroście świadomości społeczności odnośnie aktywności Amazon pośród najważniejszych liderów opinii.

wróć