Agencja digital wspiera kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych. W erze Pokolenia Z, które coraz częściej kupuje i konsumuje treści w social media, zadbanie o obecność Twojej marki w tej przestrzeni staje się koniecznością. Same polubienia czy nawet najlepszy content plan nie zbudują lojalnej społeczności i skutecznej sprzedaży. Nasze kampanie budują świadome zaangażowanie w świat Twojej marki i ostatecznie przekładają się na trwałe wzrosty. Dobieramy platformy, doradzamy narzędzia i działamy 24/7.


Public relations i marketing to dziedziny bardzo powiązane i zarazem podlegające dynamicznym zmianom, ze względu na rozwój nowych technologii i rosnące wymagania konsumentów. Jako agencja, której specjalizacja obejmuje PR korporacyjny i nowe technologie, a także blisko współpracująca z klientami w obszarze marketingu, nieustannie badamy rynek i preferencje odbiorców. Przykładowe raporty zrealizowane przez nas to:

  • „Pokolenie Henry” we współpracy z Gfk Polonia, 2017
  • “Mniej czyli lżej – o trendzie wabi-sabi w technologiach” we współpracy z GfK Polonia, 2018
  • „Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do sieci?”, Alicja Wysocka-Świtała (Partnerka Zarządzająca Agencji) oraz dr Marta Bierca (Uniwersytet SWPS), 2019

Nowe trendy, skrótowo podawane treści, prymat strony wizualnej wpływają na zmieniający się charakter public relations. Śledzenie wydarzeń i unikalnych raportów, dzielenie się wiedzą i prognozami, budowanie historii wzbudzających emocje, a w konsekwencji szeroko udostępnianych – to nasza codzienność w obszarze public relations. Każda agencja digital musi poddawać nieustannej weryfikacji swój warsztat i kreatywność, aby nie pozostały jedynie hasłami, a były dopasowywane do nowych trendów i wymagań. W naszym przypadku wiedza z public relations jest wspierana przez public affairs i influencer marketing. Przykładowo, real-time marketing nie jest nam obcy, ale jednocześnie mając na uwadze kreowanie wizerunku firmy, działamy zgodnie z opracowaną wcześniej strategią komunikacji PR-owej. Dzięki temu w oczach odbiorców image marki pozostaje spójny, ale wciąż intrygujący.


Największym grzechem w public relations – oprócz mijania się z prawdą – jest utrata zainteresowania odbiorcy, czyli mówiąc wprost: nuda i stosowanie marketingowego żargonu w komunikacji. Dlatego nieustannie weryfikujemy nasze umiejętności i ścigamy się sami ze sobą w podwyższaniu jakości pracy.


Public relations jest obecnie blisko do takich obszarów jak content marketing i influencer marketing. Nie zmienia to faktu, że oparte na zaufaniu kontakty z dziennikarzami i blogerami, a także realna znajomość ich zainteresowań i wymagań są unikalnymi wartościami konsultantów public relations w naszej agencji. Za nasze działania w obszarze public relations i corporate social responsibility mamy na koncie liczne nagrody PR potwierdzające poziom prowadzonych działań, takie jak Sabre Awards, European Excellence Awards czy Magellan Awards. Niezależnie od technologii i zmian na rynku, PR korporacyjny i marketing pozostają dla nas obszarem twórczych poszukiwań, w które wyruszamy wraz z naszymi Klientami.