Lorem ipsum dolor sit amet.

CEL

Celem działania było uczczenie 20-lecia działalności firmy Education First w Polsce oraz wzmocnienie pozycji i świadomości istnienia biura EF Polska w Warszawie.

 

DZIAŁANIE

Z okazji obchodów 20 lat Education First w Polsce zaprosiliśmy młodzież z Warszawy i okolic na wspólne świętowanie. Event był kontynuacją rozpoczętego w październiku cyklu EFekt Influencera, polegającego na spotkaniach i warsztatach z influencerami, którzy byli na kursach językowych z EF Polska i są ambasadorami marki. W myśl kampanii Gap Year, szczególny nacisk został położony na promocję  wyjazdów długoterminowych. Do współpracy zaprosiliśmy YouTuberów: Janka Dąbrowskiego i Alex Mandostyle oraz aktorkę Anię Zuch. Event wsparli również Ambasadorzy EF, którzy zachęcali uczestników do kursów z EF Polska.

EFEKTY

  • W wydarzeniu wzięło udział ok. 150 osób. Informacje o evencie pojawiły się w lokalnych i studenckich mediach, jak Waw4free czy StudentNews.
  • 3 zapowiedzi zaproszonych influencerów w formie postów na Instagramie, o łącznym zasięgu ok. 130 tys. wyświetleń.
  • Dwukrotne kompleksowe relacje InstaStories na kanale każdego influencera zachęcające widzów do zapisów, o łącznym zasięgu ok. 250 tys. wyświetleń.
  • Około 70 unikalnych publikacji typu user generated content, wygenerowanych przez uczestników eventu.
  • Unikalne, kompleksowe relacje całodzienne na InstaStories każdego z zaproszonych influencerów, o łącznym zasięgu ok. 400 tys. wyświetleń. Unikalne podsumowania eventu w formie postów influencerów na Instagramie, o łącznym zasięgu ok. 50 tys. wyświetleń.

Krzysztof Gonciarz

Rafał Masny