Answear, Morele, ABC Data, iZettle – ogromny przekrój firm, na które nałożyliśmy spójny model komunikacji. Nasza autorska formuła matrycy eksperckiej pozwoliła naturalnie wpisać MCI w wybranych branżach i spółkach porfelowych. Regularnie, skutecznie i zasięgowo.

CEL

Pozycjonowanie funduszy MCI jako wiodących graczy inwestujących w innowacyjne spółki. Pokazanie ekspertyzy MCI pozwalającej na dynamiczny międzynarodowy rozwój spółek portfelowych.

 

DZIAŁANIE

Aranżacja indywidualnych wywiadów i materiałów w czołowych mediach poświęconych funduszom MCI oraz wewnętrznym ekspertom. Działania komunikacyjne związane z działaniami inwestycyjnymi funduszy. Opracowanie cyklu raportów poświęconych wybranym spółkom portfelowych (m.in. iZettle, Morele.net) oraz ich pozycjonowanie w wybranych mediach.

EFEKTY

Osiągnięcie poziomu ponad 500 publikacji w ciągu 9 miesięcy współpracy. W tym stała obecność informacji o firmie oraz ekspertów w takich tytułach jak Business Insider, Forbes, Money.pl, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Wp.pl, Parkiet, Wyborcza.biz, Polskie Radio czy nawet Super Express.