Inaczej o ecommerce B2B

Budowa pozycji i wizerunku firmy z branży e-commerce inaczej niż poprzez liczby, raporty, zestawienia? Kluczem do wyróżniającej się komunikacji jest znalezienie ciekawych elementów w DNA firmy – jej historii, budowie i tożsamości. Firma jak każda inna, czy firma inna niż wszystkie – to robi różnicę!

CEL


Budowanie świadomości marki expondo i jej kilkunastu marek własnych w gronie profesjonalistów – przedsiębiorców z różnych gałęzi gospodarki. Spójna komunikacja tematów związanych z gastronomią, przemysłem, wellness czy specjalistycznymi produktami dla hodowców. Ukazywanie ekspertyzy expondo jako lidera w kreowaniu i definiowaniu gorących trendów w biznesie.

DZIAŁANIE


Komunikacja najważniejszych trendów rynkowych i tożsamości oraz portfolio firmy w aspekcie korzyści dla biznesu poprzez materiały prasowe, wywiady i briefingi prasowe, organizowane we współpracy z partnerami zewnętrznymi. Wsparcie komunikacyjne kampanii marketingowych i projektów CSR.

EFEKTY


Expondo jest stale obecne w najważniejszych mediach biznesowych i gospodarczych (Puls Biznesu, Dla Handlu, Retail360), a także w mediach regionalnych (Gazeta Lubuska, TVP3). Historia firmy stała się tematem artykułu magazynu Forbes.