CEL


Zainteresowanie topowych mediów lifestyle i poradnikowych w Polsce nową kolekcją Leroy Merlin „Rośliny Egzotyczne w domu i ogrodzie”. Wyróżnienie się na tle innych marek lifestyle i utrzymanie bliskich relacji z przedstawicielami mediów lifestyle, wnętrzarskich i ogrodowych.

DZIAŁANIE


Prezentacja najnowszej kolekcji wiosna-lato 2018 Leroy Merlin oraz wiedzy na temat roślin egzotycznych w domu i ogrodzie podczas konferencji prasowej w siedzibie ASP dla mediów: wnętrzarskich, lifestyle, ogrodowych i budowlanych. Przestrzeń konferencji została zaaranżowana w stylu egzotycznej dżungli. Gościem specjalnym wydarzenia była Maja Popielarska, ambasador marki Leroy Merlin i prezenterka TV, a także dr hab. Małgorzata Migros z SGGW. Wydarzeniu towarzyszyły atrakcje nawiązujące do orientu, jak chińskie ćwiczenia Qigong.

EFEKTY


57 dziennikarzy obecnych na konferencji prasowej, z topowych mediów lifestyle i wnętrzarskich, takich jak: M jak Mieszkanie, Czas na Wnętrze, Ładny Dom, Claudia, Przyjaciółka, PAP life, Weranda. Ponad 100 publikacji, powoływanie się na specjalistów obecnych na konferencji oraz obecność Leroy Merlin w social mediach.