PR korporacyjny definicja


PR korporacyjny ÔÇô rdze┼ä naszych dzia┼éa┼ä, kt├│ry zawiera w sobie ca┼ée spektrum aktywno┼Ťci wp┼éywaj─ůcych na postrzeganie rynkowe Klienta.


Budujemy PR korporacyjny dla marek globalnych, aby pom├│c im zaistnie─ç w odpowiednim kontek┼Ťcie na rynkach Europy ┼Ürodkowo-Wschodniej, a tak┼╝e tworzymy strategi─Ö PR dla marek lokalnych, kt├│re promujemy nie tylko w regionie, ale r├│wnie┼╝ na szerok─ů skal─Ö. U podstaw le┼╝y przemy┼Ťlana strategia public relations, kt├│ra nie jest tylko dobrze brzmi─ůcym has┼éem, ale rzetelnym doradztwem w oparciu o znajomo┼Ť─ç ┼Ťwiata marki, kt├│re umo┼╝liwia usp├│jnienie wizerunku, ale r├│wnie┼╝ stanowi fundament, na kt├│rym mo┼╝na budowa─ç bie┼╝─ůce dzia┼éanie marki, tak┼╝e w sytuacjach kryzysowych. Jak sprawi─ç, by PR korporacyjny nie przypomina┼é odrabiania zada┼ä z narz─Ödzi PR, ale pozwala┼é rozwija─ç i wzmacnia─ç obraz firmy w ┼Ťwiecie zmieniaj─ůcych si─Ö technologii?


Odpowiedzi─ů jest umiej─Ötno┼Ť─ç zbudowania wiarygodnej i wci─ůgaj─ůcej historii o marce. Kreowanie wizerunku firmy to po prostu storytelling dopasowany do r├│┼╝nych grup odbiorc├│w. Od wielu lat tworzymy PR korporacyjny, maj─ůc na uwadze wszystkie grupy interesu skupione wok├│┼é promowanej marki:


  • pracownik├│w,
  • inwestor├│w,
  • partner├│w biznesowych,
  • klient├│w,
  • media,
  • ekspert├│w
  • instytucje.
Grupa osób zdmuchujących świeczki zapalone z okazji 20-lecia firmy podczas eventu wzmacniającego kreowanie wizerunku marki
Konferencja prasowa organizowana przez agencję pr
Kreowanie wizerunku firmy technologicznej podczas konferencji

PR korporacyjny narz─Ödzia

Istotne s─ů r├│wnie┼╝ spo┼éeczno┼Ťci lokalne, kt├│rych interesy bezpo┼Ťrednio zwi─ůzane s─ů z funkcjonowaniem firmy na danym obszarze. Uwzgl─Ödnianie ich w PR korporacyjnym wsparte o przemy┼Ťlane i zasi─Ögowe dzia┼éania influencer marketingu stwarza szans─Ö na d┼éugofalowe kreowanie wizerunku medialnego firmy. Dobra agencja PR jest w stanie przewidzie─ç wszystkie zagadnienia i okoliczno┼Ťci zwi─ůzane z wprowadzeniem danego produktu lub rozpocz─Öciem kampanii, oraz wp┼éyw prowadzonej komunikacji public relations na odbiorc├│w.

Wyzwaniem w korporacyjnym public relations jest dopasowanie komunikat├│w i nie powielanie wci─ů┼╝ tych samych tre┼Ťci, a tak┼╝e t┼éumaczenie biznesu Klienta na zrozumia┼éy i wci─ůgaj─ůcy dla odbiorc├│w j─Özyk. Dlatego tak wa┼╝na jest strategia, kt├│r─ů wdra┼╝a agencja PR. Co ona dla nas oznacza?


Pod has┼éem strategia PR 360 rozumiemy kompilacj─Ö uzupe┼éniaj─ůcych si─Ö wzajemnie dzia┼éa┼ä, takich jak:


  • relacje inwestorskie,
  • media relations,
  • komunikacja wewn─Ötrzna,
  • zarz─ůdzanie kryzysem,
  • zarz─ůdzanie mediami spo┼éeczno┼Ťciowymi.

Wa┼╝ne s─ů te┼╝ dzia┼éania z obszaru Public Affairs, pozwalaj─ůce kontrolowa─ç wp┼éyw firmy na otoczenie. Dobrze zaplanowany i realizowany PR korporacyjny dzia┼éa wtedy, gdy opiera si─Ö na wiarygodno┼Ťci i sp├│jno┼Ťci dzia┼éa┼ä oraz odpowiednim doborze komunikat├│w do grup odbiorc├│w. Nie ma tu miejsca na nieprzemy┼Ťlane dzia┼éania. Na szybk─ů reakcj─Ö i nas┼éuch na najwa┼╝niejsze wydarzenia ÔÇô zawsze. Na tym polega kreowanie wizerunku marki i strategia PR ÔÇô opracowanie taktyki, kt├│ra b─Ödzie wyznacznikiem dla dalszych dzia┼éa┼ä, przy jednoczesnym uwa┼╝nym ┼Ťledzeniu bran┼╝y: artyku┼é├│w w prasie czy wpis├│w w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych.