Agencja digital wspiera kreowanie wizerunku firmy w mediach spo艂eczno艣ciowych. W erze Pokolenia Z, kt贸re coraz cz臋艣ciej kupuje i konsumuje tre艣ci w social media, zadbanie o obecno艣膰 Twojej marki w tej przestrzeni staje si臋 konieczno艣ci膮. Same polubienia czy nawet najlepszy content plan nie zbuduj膮 lojalnej spo艂eczno艣ci i skutecznej sprzeda偶y. Nasze kampanie buduj膮 艣wiadome zaanga偶owanie w 艣wiat Twojej marki i ostatecznie przek艂adaj膮 si臋 na trwa艂e wzrosty. Dobieramy platformy, doradzamy narz臋dzia i dzia艂amy 24/7.


Public relations i marketing to dziedziny bardzo powi膮zane i zarazem podlegaj膮ce dynamicznym zmianom, ze wzgl臋du na rozw贸j nowych technologii i rosn膮ce wymagania konsument贸w. Jako agencja, kt贸rej specjalizacja obejmuje PR korporacyjny i nowe technologie, a tak偶e blisko wsp贸艂pracuj膮ca z klientami w obszarze marketingu, nieustannie badamy rynek i preferencje odbiorc贸w. Przyk艂adowe raporty zrealizowane przez nas to:

Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR
Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR
Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR

Agencja Digital

Nowe trendy, skr贸towo podawane tre艣ci, prymat strony wizualnej wp艂ywaj膮 na zmieniaj膮cy si臋 charakter public relations. 艢ledzenie wydarze艅 i unikalnych raport贸w, dzielenie si臋 wiedz膮 i prognozami, budowanie historii wzbudzaj膮cych emocje, a w konsekwencji szeroko udost臋pnianych 鈥 to nasza codzienno艣膰 w obszarze public relations.

Ka偶da agencja digital musi poddawa膰 nieustannej weryfikacji sw贸j warsztat i kreatywno艣膰, aby nie pozosta艂y jedynie has艂ami, a by艂y dopasowywane do nowych trend贸w i wymaga艅. W naszym przypadku wiedza z public relations jest wspierana przez public affairs i influencer marketing. Przyk艂adowo, real-time marketing nie jest nam obcy, ale jednocze艣nie maj膮c na uwadze kreowanie wizerunku firmy, dzia艂amy zgodnie z opracowan膮 wcze艣niej strategi膮 komunikacji PR-owej. Dzi臋ki temu w oczach odbiorc贸w image marki pozostaje sp贸jny, ale wci膮偶 intryguj膮cy.


Najwi臋kszym grzechem w public relations 鈥 opr贸cz mijania si臋 z prawd膮 鈥 jest utrata zainteresowania odbiorcy, czyli m贸wi膮c wprost: nuda i stosowanie marketingowego 偶argonu w komunikacji. Dlatego nieustannie weryfikujemy nasze umiej臋tno艣ci i 艣cigamy si臋 sami ze sob膮 w podwy偶szaniu jako艣ci pracy.


Public relations jest obecnie blisko do takich obszar贸w jak content marketing i influencer marketing. Nie zmienia to faktu, 偶e oparte na zaufaniu kontakty z dziennikarzami i blogerami, a tak偶e realna znajomo艣膰 ich zainteresowa艅 i wymaga艅 s膮 unikalnymi warto艣ciami konsultant贸w public relations w naszej agencji PR. Za nasze dzia艂ania w obszarze public relations i corporate social responsibility mamy na koncie liczne nagrody PR potwierdzaj膮ce poziom prowadzonych dzia艂a艅, takie jak Sabre Awards, European Excellence Awards czy Magellan Awards. Niezale偶nie od technologii i zmian na rynku, PR korporacyjny i marketing pozostaj膮 dla nas obszarem tw贸rczych poszukiwa艅, w kt贸re wyruszamy wraz z naszymi Klientami.