Agencja digital wspiera kreowanie wizerunku firmy w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. W erze Pokolenia Z, kt├│re coraz cz─Ö┼Ťciej kupuje i konsumuje tre┼Ťci w social media, zadbanie o obecno┼Ť─ç Twojej marki w tej przestrzeni staje si─Ö konieczno┼Ťci─ů. Same polubienia czy nawet najlepszy content plan nie zbuduj─ů lojalnej spo┼éeczno┼Ťci i skutecznej sprzeda┼╝y. Nasze kampanie buduj─ů ┼Ťwiadome zaanga┼╝owanie w ┼Ťwiat Twojej marki i ostatecznie przek┼éadaj─ů si─Ö na trwa┼ée wzrosty. Dobieramy platformy, doradzamy narz─Ödzia i dzia┼éamy 24/7.


Public relations i marketing to dziedziny bardzo powi─ůzane i zarazem podlegaj─ůce dynamicznym zmianom, ze wzgl─Ödu na rozw├│j nowych technologii i rosn─ůce wymagania konsument├│w. Jako agencja, kt├│rej specjalizacja obejmuje PR korporacyjny i nowe technologie, a tak┼╝e blisko wsp├│┼épracuj─ůca z klientami w obszarze marketingu, nieustannie badamy rynek i preferencje odbiorc├│w. Przyk┼éadowe raporty zrealizowane przez nas to:

Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR
Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR
Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR

Agencja Digital

Nowe trendy, skr├│towo podawane tre┼Ťci, prymat strony wizualnej wp┼éywaj─ů na zmieniaj─ůcy si─Ö charakter public relations. ┼Üledzenie wydarze┼ä i unikalnych raport├│w, dzielenie si─Ö wiedz─ů i prognozami, budowanie historii wzbudzaj─ůcych emocje, a w konsekwencji szeroko udost─Öpnianych ÔÇô to nasza codzienno┼Ť─ç w obszarze public relations.

Ka┼╝da agencja digital musi poddawa─ç nieustannej weryfikacji sw├│j warsztat i kreatywno┼Ť─ç, aby nie pozosta┼éy jedynie has┼éami, a by┼éy dopasowywane do nowych trend├│w i wymaga┼ä. W naszym przypadku wiedza z public relations jest wspierana przez public affairs i influencer marketing. Przyk┼éadowo, real-time marketing nie jest nam obcy, ale jednocze┼Ťnie maj─ůc na uwadze kreowanie wizerunku firmy, dzia┼éamy zgodnie z opracowan─ů wcze┼Ťniej strategi─ů komunikacji PR-owej. Dzi─Öki temu w oczach odbiorc├│w image marki pozostaje sp├│jny, ale wci─ů┼╝ intryguj─ůcy.


Najwi─Ökszym grzechem w public relations ÔÇô opr├│cz mijania si─Ö z prawd─ů ÔÇô jest utrata zainteresowania odbiorcy, czyli m├│wi─ůc wprost: nuda i stosowanie marketingowego ┼╝argonu w komunikacji. Dlatego nieustannie weryfikujemy nasze umiej─Ötno┼Ťci i ┼Ťcigamy si─Ö sami ze sob─ů w podwy┼╝szaniu jako┼Ťci pracy.


Public relations jest obecnie blisko do takich obszar├│w jak content marketing i influencer marketing. Nie zmienia to faktu, ┼╝e oparte na zaufaniu kontakty z dziennikarzami i blogerami, a tak┼╝e realna znajomo┼Ť─ç ich zainteresowa┼ä i wymaga┼ä s─ů unikalnymi warto┼Ťciami konsultant├│w public relations w naszej agencji. Za nasze dzia┼éania w obszarze public relations i corporate social responsibility mamy na koncie liczne nagrody PR potwierdzaj─ůce poziom prowadzonych dzia┼éa┼ä, takie jak Sabre Awards, European Excellence Awards czy Magellan Awards. Niezale┼╝nie od technologii i zmian na rynku, PR korporacyjny i marketing pozostaj─ů dla nas obszarem tw├│rczych poszukiwa┼ä, w kt├│re wyruszamy wraz z naszymi Klientami.