O przemyśle, energetyce, transformacji i cyfryzacji w interesujący sposób. Budowanie wizerunku firmy ze specjalistycznej branży wymaga stworzenia szeroko zakrojonej narracji – wyzwaniem jest nie tylko wyjaśnienie specyfiki skomplikowanych rozwiązań, ale także konieczność kompleksowej obsługi. Schneider Electric to lider w zarządzaniu energią i automatyce, który prowadzi działania w czterech obszarach – każdy z nich wymaga indywidualnego podejścia.
CEL
Budowanie pozycji Schneider Electric jako wiodącego eksperta i lidera debaty w tematyce energetycznej, w interesujący i dostępny dla szerokiego grona odbiorców sposób. Stworzenie skutecznej platformy komunikacyjnej dla 4 działów (Industry, Energy, IT, Buildings) przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wizerunku całej firmy.
DZIAŁANIE
Komunikacja wdrożeń, produktów i kluczowych osiągnięć poprzez informacje prasowe, case studies, wywiady oraz spotkania dla mediów. Proaktywne pozycjonowanie ekspertów firmy jako kluczowych specjalistów w zakresie przemysłu 4.0, IIoT, digitalizacji oraz energetyki. Działania w mediach społecznościowych: Facebook oraz Instagram.
EFEKTY
Szeroka obecność w mediach w Polsce. Publikacje pojawiły się w najważniejszych mediach biznesowych – Rzeczpospolitej, Gazecie Wyborczej, Newserii, Polskim Radiu, a także kluczowych tytułach branżowych – CRN, wnp.pl, Automatyka, Ładny Dom.