Obsługa międzynarodowych korporacji w Polsce często wiąże się z koniecznością dostosowywania informacji przeznaczonych na globalne rynki do lokalnego kontekstu oraz bycia na bieżąco z doniesieniami medialnymi o działaniach firmy na innych rynkach. Wyczucie w relacjach z mediami i umiejętność dostosowania przekazu do poziomu danego kraju – a nawet województwa – przy jednoczesnym zachowaniu sensu informacji od klienta jest kluczowe, aby odnieść sukces we współpracy.
- Pozycjonowanie Zalando jako europejskiej platformy modowej i eksperta w e-commerce.
- Budowanie wizerunku Zalando jako firmy intensywnie inwestującej w Polskę i wpływającej na rozwój zarówno gospodarki krajowej, jak i regionalnych.
- Koordynacja komunikacji dotyczących nowych centrów logistycznych Zalando w Polsce.
- Organizacja konferencji prasowych dla dziennikarzy i wydarzeń takich jak spotkanie warsztatowo-networkingowe dla startupów na Campus Warsaw.
- Utrzymywanie relacji z mediami, aranżowanie wywiadów i przygotowywanie oświadczeń związanych z komunikacją kryzysową.
- Przygotowywanie infografik dodawanych do materiałów.
- Ponad 200 publikacji w mediach związanych ze spotkaniem prasowym podczas wmurowania kamienia węgielnego w Gardnie pod Szczecinem.
- Ponad 91 publikacji w czołowych mediach ogólnopolskich i lokalnych po ceremonii otwarcia centrum logistycznego Zalando Lounge w Olsztynku.
- Około 30 publikacji infografiki „Co kupuje polski e-konsument?”.
- W sumie ponad 20 000 publikacji przez 5 lat współpracy.