Obsługa międzynarodowych korporacji w Polsce często wiąże się z koniecznością dostosowywania informacji przeznaczonych na globalne rynki do lokalnego kontekstu oraz bycia na bieżąco z doniesieniami medialnymi o działaniach firmy na innych rynkach. Wyczucie w relacjach z mediami i umiejętność dostosowania przekazu do poziomu danego kraju – a nawet województwa – przy jednoczesnym zachowaniu sensu informacji od klienta jest kluczowe, aby odnieść sukces we współpracy.

CEL

  • Pozycjonowanie Zalando jako europejskiej platformy modowej i eksperta w e-commerce.
  • Budowanie wizerunku Zalando jako firmy intensywnie inwestującej w Polskę i wpływającej na rozwój zarówno gospodarki krajowej, jak i regionalnych.

DZIAŁANIA

  • Koordynacja komunikacji dotyczących nowych centrów logistycznych Zalando w Polsce.
  • Organizacja konferencji prasowych dla dziennikarzy i wydarzeń takich jak spotkanie warsztatowo-networkingowe dla startupów na Campus Warsaw.
  • Utrzymywanie relacji z mediami, aranżowanie wywiadów i przygotowywanie oświadczeń związanych z komunikacją kryzysową.
  • Przygotowywanie infografik dodawanych do materiałów.

EFEKTY

  • Ponad 200 publikacji w mediach związanych ze spotkaniem prasowym podczas wmurowania kamienia węgielnego w Gardnie pod Szczecinem.
  • Ponad 91 publikacji w czołowych mediach ogólnopolskich i lokalnych po ceremonii otwarcia centrum logistycznego Zalando Lounge w Olsztynku.
  • Około 30 publikacji infografiki „Co kupuje polski e-konsument?”.
  • W sumie ponad 20 000 publikacji przez 5 lat współpracy.