Rendin to młody estoński start-up, który wszedł do Polski w tym roku. Ich usługa umożliwia zabezpieczenie procesu wynajmu mieszkania, na czym korzystają obie strony transakcji. Jak przy każdym całkowicie nowym produkcie, wyzwanie polega przede wszystkim na edukacji dziennikarzy i konsumentów, dlaczego rozwiązanie Rendin jest zupełnie inne od wszystkich istniejących na rynku. Działania content marketingowe i dobre relacje z dziennikarzami przy jednoczesnym wyczuciu trendów umożliwiły wygenerowanie wzrostu ruchu na stronę Rendin.

CEL

  • Edukacja dziennikarzy i konsumentów o całkowicie nowej usłudze, której wcześniej na polskim rynku nie było.
  • Zwiększanie świadomości wyzwań, na które odpowiada rozwiązanie Rendin.

DZIAŁANIA

  • Przygotowywanie komunikatów prasowych wpisujących się w bieżące trendujące wątki i optymalizacja ich pod SEO.
  • Promocja raportu przygotowanego we współpracy ze Stowarzyszeniem Mieszkanicznik, międzynarodową organizacją wspierającą wynajmujących w prowadzeniu bezpiecznego i etycznego najmu nieruchomości.

EFEKTY

  • Wzrost wyszukiwań Rendin w Google i ruchu kierującego na stronę Rendin o 1500% w ciągu zaledwie jednego miesiąca od rozpoczęcia współpracy.
  • Ponad 100 jakościowych publikacji wygenerowanych po dwóch miesiącach od rozpoczęcia współpracy.