Agencja digital wspiera kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych. W erze Pokolenia Z, które coraz częściej kupuje i konsumuje treści w social media, zadbanie o obecność Twojej marki w tej przestrzeni staje się koniecznością. Same polubienia czy nawet najlepszy content plan nie zbudują lojalnej społeczności i skutecznej sprzedaży. Nasze kampanie budują świadome zaangażowanie w świat Twojej marki i ostatecznie przekładają się na trwałe wzrosty. Dobieramy platformy, doradzamy narzędzia i działamy 24/7.


Public relations i marketing to dziedziny bardzo powiązane i zarazem podlegające dynamicznym zmianom, ze względu na rozwój nowych technologii i rosnące wymagania konsumentów. Jako agencja, której specjalizacja obejmuje PR korporacyjny i nowe technologie, a także blisko współpracująca z klientami w obszarze marketingu, nieustannie badamy rynek i preferencje odbiorców. Przykładowe raporty zrealizowane przez nas to:

Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR
Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR
Influencer marketing prowadzony przez agnecję PR

Agencja Digital

Nowe trendy, skrótowo podawane treści, prymat strony wizualnej wpływają na zmieniający się charakter public relations. Śledzenie wydarzeń i unikalnych raportów, dzielenie się wiedzą i prognozami, budowanie historii wzbudzających emocje, a w konsekwencji szeroko udostępnianych – to nasza codzienność w obszarze public relations.

Każda agencja digital musi poddawać nieustannej weryfikacji swój warsztat i kreatywność, aby nie pozostały jedynie hasłami, a były dopasowywane do nowych trendów i wymagań. W naszym przypadku wiedza z public relations jest wspierana przez public affairs i influencer marketing. Przykładowo, real-time marketing nie jest nam obcy, ale jednocześnie mając na uwadze kreowanie wizerunku firmy, działamy zgodnie z opracowaną wcześniej strategią komunikacji PR-owej. Dzięki temu w oczach odbiorców image marki pozostaje spójny, ale wciąż intrygujący.


Największym grzechem w public relations – oprócz mijania się z prawdą – jest utrata zainteresowania odbiorcy, czyli mówiąc wprost: nuda i stosowanie marketingowego żargonu w komunikacji. Dlatego nieustannie weryfikujemy nasze umiejętności i ścigamy się sami ze sobą w podwyższaniu jakości pracy.


Public relations jest obecnie blisko do takich obszarów jak content marketing i influencer marketing. Nie zmienia to faktu, że oparte na zaufaniu kontakty z dziennikarzami i blogerami, a także realna znajomość ich zainteresowań i wymagań są unikalnymi wartościami konsultantów public relations w naszej agencji PR. Za nasze działania w obszarze public relations i corporate social responsibility mamy na koncie liczne nagrody PR potwierdzające poziom prowadzonych działań, takie jak Sabre Awards, European Excellence Awards czy Magellan Awards. Niezależnie od technologii i zmian na rynku, PR korporacyjny i marketing pozostają dla nas obszarem twórczych poszukiwań, w które wyruszamy wraz z naszymi Klientami.