Unikatowy Silnik PR
Data House, Content House i PR House – trzy główne zespoły w Clue PR pracują jak jeden organizm. Content House złożony z kreatywnych autorów i doświadczonych redaktorów tworzy treści, do których inspiracji, danych i insightów dostarcza Data House. Cały proces zamyka PR House, który działa zarówno na styku agencji z klientem, ale również mediami. Tworzymy nie tylko treści pisane, ale również popularny w mediach content graficzny i wideo.
Krok 1.
Gdy ustalimy cele komunikacyjne Twojej firmy, tworzymy spójną historię Twojej marki.
Krok 2.
Opracowujemy linie komunikacyjne, spajające tworzone przez nas treści.
Krok 3.
Tworzymy content plan, spójny z liniami komunikacji i celami dla Twojej marki.
Krok 4.
Zlecamy prace naszym autorom, redaktorom, grafikom i twórcom wideo.
Krok 5.
Dział PR umieszcza treści w kluczowych mediach.
Komunikacja 360 stopni
Elastyczność, przewidywanie trendów i dostosowywanie się do zmieniających okoliczności zawsze leżało u podstaw naszej działalności. Mamy wiedzę, doświadczenie i zasoby kreatywne, aby skutecznie wykorzystywać narzędzia zarówno w mediach społecznościowych, jak i tradycyjnych – od współpracy z influencerami po duże kampanie outdoorowe.
Nie stoimy w miejscu
Komunikaty, wywiady, komentarze – to wszystko należy do standardowej kuchni PR-owej. My idziemy dalej. Od optymizowanych tekstów po grafiki i wideo – jesteśmy w stanie przedstawić Twoją komunikację w nowy, atrakcyjny sposób.
Masz pełną kontrolę
Nasz silnik PR stworzyliśmy nie tylko w celu zorganizowania pracy w agencji. Klient jest kluczowym ogniwem w tworzeniu contentu, dlatego pracujemy z Tobą we wspólnej przestrzeni roboczej. Używamy systemu, dzięki któremu wszystkie wytyczne dotyczące strategii, content plany i same treści są zorganizowane i dostępne na każdym etapie ich powstawania. Pozwala to zarówno Tobie, jak i naszemu zespołowi na pełny przegląd działań i materiałów związanych z komunikacją Twojej firmy.
PR ma różne odcienie - mamy dla Ciebie całą paletę działań
Tworzenie i realizowanie strategii wizerunkowej krok po kroku to podstawa naszej działalności. Skrupulatnie opracowany research i know-how pozwala maksymalizować efektywność prowadzonych kampanii. Nasza agencja wykorzystuje nowoczesne narzędzia, dzięki którym wyprzedzamy konkurencję o co najmniej kilka kroków.
Budujemy PR korporacyjny dla marek globalnych, tworzymy strategię PR dla marek lokalnych. Tworzymy historie, w których produkt klienta staje się głównym bohaterem z interesującą historią do opowiedzenia. Jesteśmy przekonani, że każda marka ma swoją unikalną opowieść – wystarczy do niej dotrzeć.
Każda agencja digital musi poddawać nieustannej weryfikacji swój warsztat i kreatywność, aby nie pozostały jedynie pustymi hasłami i nadążały za nowymi trendami. Uzupełniamy nasz PR o influencer marketing czy real-time marketing, jednocześnie mając na uwadze kreowanie wizerunku firmy w oparciu o długoterminową strategię komunikacji. Dzięki temu wizerunek marki pozostaje spójny, ale wpisujemy go w różne bieżące konteksty.
Kryzys nigdy nie jest sytuacją łatwą, ale nie musi być koszmarem. Można się na niego przygotować nawet w spokojniejszych czasach – do tego nieustannie zachęcamy naszych klientów. W dobie wszechobecności mediów społecznościowych i niezwykle szybkiego obiegu informacji najmniejsze nieporozumienie może w błyskawicznym tempie eskalować do niespodziewanego rozmiaru.
Niewątpliwą zaletą influencer marketingu, która przyciąga uwagę marek z całego świata, są relatywnie niskie budżety w porównaniu do odnoszonych efektów. Konsumenci chętnie sięgają po opinię osób, które obserwują na co dzień na Instagramie, YouTube, Facebooku, TikToku czy Snapchacie. Celebryci nowej ery regularnie relacjonują perypetie ze swojego życia, dzielą się wiedzą ze swoich obszarów i udzielają porad. Przy czym swój głos w sieci zyskują już nie tylko utalentowani piosenkarze czy aktorzy – także pani, która wychowuje trójkę dzieci czy 30-latek z rozległą wiedzą na temat idei „zero waste”. To właśnie na tej bliskości znanych ludzi wobec „zwykłych śmiertelników” bazuje influencer marketing.
Założenie strony na Facebooku, konta na Twitterze czy profilu na Instagramie jest w gruncie rzeczy proste – wystarczy kilka klików. Większym wyzwaniem okazuje się prowadzenie tego profilu na co dzień. W efekcie w Internecie znajdziemy wiele setek kont, które nie wykorzystują swojego pełnego potencjału. To mogą być fanpejdże restauracji z memami o kotach, długie posty, których nikt nie czyta, czy chaotyczne grafiki bez jednolitego motywu. Prędzej czy później takie podejście do prowadzenia konta skończy się niezadowalającymi statystykami, które przekonają właściciela, że w te social media jednak nie warto inwestować.
Ile razy zdarzyło ci się jako pracownikowi firmy dostać zupełnie niespodziewanego maila o zmianie, której nikt Ci nie zakomunikował? Albo kilka miesięcy później dowiedzieć się o istotnej zmianie w składzie firmy, o której wiedziała większość pracowników? Proces ewolucji w każdej firmie jest trudny, jednak często dodatkowe problemy sprawia komunikacja zmian, które w niej zaszły. To z kolei może budzić irytację pracowników i prowadzić do niepotrzebnych konfliktów.