Nie zmarnuj dobrego kryzysu – jak w czasach turbulencji wyjść obronną ręką?
Pandemia wywołana koronawirusem nie tylko przetasowała rynek, ale na stałe zmieniła postawy Twoich Klientów. Potrzebne są nowe modele komunikacji oraz sprzedaży, które odpowiedzą na nieznane do tej pory wyzwania. Nasze doświadczenie i strategia oparta na sprawdzonych narzędziach pomogą Twojej firmie wyjść z impasu i odbudować pozycję na rynku.
Zastanawiasz się, po co właściwie Twojej firmie PR kryzysowy? Czy sięganie po usługi PR w obecnej sytuacji ma sens?
Oczywiście!
Jak konkretnie możemy pomóc Twojej firmie?
Biznes:
• Określenie przewag konkurencyjnych do wykorzystania w nowej sytuacji rynkowej
• Ustalenie głównych zagrożeń stojących przed firmą i propozycja sposobów odpowiedzenia na nie
• Misja: Reaktywacja Klienta –na co postawić?
• Jak Twoja konkurencja radzi sobie z kryzysem? – do’s and dont’s
Organizacja:
• Praca w nowych warunkach. Jak wesprzeć zespół w dowożeniu efektów?
• Ustalenie jasnych kryteriów oceny wartości pracy Twojej i Twojego Zespołu dla organizacji. Sposoby ustalania celów i raportowania





 Generacja Z wchodzi do gry - Raport na temat konsumpcji treści przez młodych
Generacja Z wchodzi do gry - Raport na temat konsumpcji treści przez młodych Wojowniczki, Królowe i Siłaczki – jaki typ przywództwa dominuje wśród kobiet?
Wojowniczki, Królowe i Siłaczki – jaki typ przywództwa dominuje wśród kobiet? Bariery do kariery, czyli jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet?
Bariery do kariery, czyli jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet?