Public relations marketing

Public relations i marketing to dziedziny bardzo powiązane i zarazem podlegające dynamicznym zmianom, ze względu na rozwój nowych technologii i rosnące wymagania konsumentów. Jako agencja specjalizująca się w PR korporacyjnym i nowych technologii, a także blisko współpracująca z klientami w obszarze marketingu nieustannie badamy rynek i preferencje odbiorców, jak np. w raporcie „Pokolenie Henry” zrealizowanym z Gfk Polonia w 2017 roku. Nowe trendy, skrótowo podawane treści, prymat strony wizualnej wpływają na zmieniający się charakter public relations. Śledzenie wydarzeń i unikalnych raportów, dzielenie się wiedzą i prognozami, budowanie historii wzbudzających emocje, a w konsekwencji szeroko share’owanych – to nasza codzienność w obszarze public relations. Warsztat i kreatywność, aby nie pozostały jedynie hasłami, muszą być poddawane nieustannej weryfikacji i być dopasowywane do nowych trendów i wymagań. Największym grzechem w public relations oprócz mijania się z prawdą, jest utrata zainteresowania odbiorcy, czyli mówiąc wprost: nuda i stosowanie marketingowego żargonu w komunikacji. Mówienie w próżnię. Dlatego nieustannie weryfikujemy nasze umiejętności i ścigamy się sami ze sobą w podwyższaniu jakości pracy.

Natura public relations bliższa jest obecnie content marketingowi i treściom influencerskim, a mniej klasycznym relacjom z mediami. Nie zmienia to faktu, że oparte na zaufaniu kontakty z dziennikarzami i blogerami, a także realna znajomość ich zainteresowań i wymagań są unikalnymi wartościami konsultantów public relations w naszej agencji. Za nasze działania w obszarze public relations i corporate social responsibility mamy na koncie liczne nagrody potwierdzające poziom prowadzonych działań, takie jak Sabre Awards czy Magellan Awards.  Niezależnie od technologii i zmian na rynku, public relations i marketing pozostają dla nas obszarem twórczych poszukiwań, w które wyruszamy wraz z naszymi Klientami.