jak osiągamy sukcesy
Podstawa sukcesu to dla nas zrozumienie specyfiki działania branży klienta oraz jego celów biznesowych. Na podstawie tej wiedzy analizujemy media, tworzymy optymalne linie komunikacyjne i wybieramy najlepsze kanały do dystrybucji contentu.
Content is King
Zawsze jesteśmy na bieżąco z trendami w branży i dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć angażujący media i czytelników content.
PR is Queen
Nasi PR-owcy utrzymują codzienne relacje z mediami, znają ich specyfikę i potrzeby, dzięki czemu są w stanie sprawnie i skutecznie lokować content w najlepiej dopasowanych do treści kanałach.
wybrane case studies naszych działań
Dziewczynki mogą wszystko – nagradzana kampania marki LEGO
Dziewczynki mogą wszystko. Ale czy aby na pewno? Globalne badanie LEGO i Instytutu Geeny Davis pokazało, że wśród dziewczynek, chłopców,…
PayPal – budowanie wizerunku firm technologicznych
Influencer marketing, social media, media relations, komunikacja kryzysowa, organizacja eventów – to tylko wybrane działania, które…
Pozycjonowanie ekspertów Warty
Pozycjonowanie ekspertów Warty w najbardziej aktualnych, bieżących tematach i kontekstach. Budowanie wizerunku jako silnej marki…
KIR – wizerunek filaru polskiego systemu płatniczego
Hub technologiczny, kluczowy podmiot infrastruktury polskiego systemu płatniczego i pionier w obszarze cyfrowych rozwiązań dla bankowości,…
Content zwiększający ruch na stronę marki Rendin
Dzięki połączeniu prac naszego Content House z działaniami PR dostarczyliśmy marce zajmującej się ochroną wynajmu nieruchomości treści…
Zalando – pozycjonowanie lidera e-commerce
Pozycjonowanie Zalando jako europejskiej platformy modowej i eksperta w e-commerce. Koordynacja komunikacji (z potencjałem kryzysowym)…
MCI – Pozycjonowanie technologiczne spółek portfelowych
Answear, Morele, ABC Data, iZettle – ogromny przekrój firm, na które nałożyliśmy spójny model komunikacji. Nasza autorska formuła matrycy…
Leroy Merlin – skuteczne dotarcie do mediów kobiecych i wnętrzarskich
Pozycjonowanie jednej z największych europejskich platform modowych w Europie i koordynacja komunikacji, także tej kryzysowej – to…
DHL – wyodrębnienie marki DHL Express w oczach klientów
Czy DHL to jedna firma? Większość osób odpowie na to pytanie twierdząco. Tymczasem, w ramach koncernu Deutsche Post DHL funkcjonuje aż pięć…
Schneider Electric – o przemyśle w angażujący sposób
O przemyśle, energetyce, transformacji i cyfryzacji w interesujący sposób. Budowanie wizerunku firmy ze specjalistycznej branży wymaga…