Ubezpieczenia to temat dla większości osób nudny. Jak skutecznie pozycjonować tak trudny temat w mediach, docierając do szerokiego grona odbiorców? Receptą okazało się połączenie działań content marketingowych ze skutecznym śledzeniem bieżących trendów. Niezależnie od tego, czy chodzi o najnowsze technologie ubezpieczeniowe, czy o falę wypadków w województwie pomorskim, Warta zawsze była gotowa do udzielenia komentarza w temacie.

CEL

  • Pozycjonowanie Warty w bieżących tematach i trendach.
  • Informowanie sieci kilku tysięcy agentów z całego kraju o najnowszych zmianach w ofercie Warty oraz interesujących kontekstach, które warto poruszyć w rozmowach z klientami.
  • Budowanie wizerunku marki jako silnej, skoncentrowanej na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań na rynku ubezpieczeń.

DZIAŁANIA

  • Przygotowywanie materiałów do newsletterów korporacyjnych i agencyjnych wysyłanych do kilku tysięcy agentów ubezpieczeniowych z całego kraju.
  • Koordynacja działań medialnych związanych z obchodami 100-lecia marki Warta.
  • Prowadzenie biura prasowego i utrzymywanie bieżących relacji z mediami branżowymi oraz ogólnopolskimi.
  • Przygotowywanie komunikatów prasowych wpisujących się w bieżące trendujące wątki i optymalizacja ich pod SEO.

EFEKTY

  • Publikacje w największych mediach ogólnoinformacyjnych, biznesowych, lifestyle i branżowych.
  • Wystąpienia w czołowych ogólnopolskich programach telewizyjnych i radiowych.
  • Średnio 80-cio procentowy wskaźnik otwarć cotygodniowego newslettera dla agentów.