Hub technologiczny, kluczowy podmiot infrastruktury polskiego systemu płatniczego i pionier w obszarze cyfrowych rozwiązań dla bankowości, gospodarki i administracji – to KIR w kilku słowach. Jak przetłumaczyć tak trudne koncepcje na materiały prasowe? Współpraca z doświadczonymi redaktorami i dziennikarzami umożliwiła nam pozycjonowanie zarządu firmy w mediach finansowych i biznesowych oraz na wydarzeniach rynkowych.

CEL

  • Pozycjonowanie wizerunku KIR-u w mediach i podczas wydarzeń rynkowych jako kluczowego podmiotu polskiego systemu płatniczego, w tak różnych obszarach jak: e-commerce, szybkie płatności, blockchain, innowacje start-upowe.

DZIAŁANIA

  • Przygotowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej na obchody 30-lecia KIR w Polsce.
  • Coroczne przygotowywanie i implementacja strategii komunikacji w obszarze cyfrowych usług zaufania oraz rozwiązań AML.
  • Tworzenie założeń i komunikacja badań opinii sprawdzających trendy, preferencje i zachowania biznesów i indywidualnych.
  • Prowadzenie biura prasowego i bieżące pozycjonowanie ekspertów KIR w kluczowych mediach technologicznych, finansowych, gospodarczych i e-commerce.
  • Przygotowywanie komunikatów prasowych wpisujących się w bieżące trendujące wątki i optymalizacja ich pod SEO.
  • Przygotowywanie dla ekspertów KIR-u dokumentów briefingujących do wywiadów i na wystąpienia branżowe na kluczowych konferencjach branżowych.
  • Współpraca z influencerami technologicznymi i e-commerce.

EFEKTY

  • Ponad 15 000 publikacji w mediach finansowych, branżowych, ogólnopolskich i lokalnych od 2020 roku.