Hub technologiczny, kluczowy podmiot infrastruktury polskiego systemu płatniczego i pionier w obszarze cyfrowych rozwiązań dla bankowości, gospodarki i administracji – to KIR w kilku słowach. Jak przetłumaczyć tak trudne koncepcje na materiały prasowe? Współpraca z doświadczonymi redaktorami i dziennikarzami umożliwiła nam pozycjonowanie zarządu firmy w mediach finansowych i biznesowych oraz na wydarzeniach rynkowych.
- Pozycjonowanie wizerunku KIR-u w mediach i podczas wydarzeń rynkowych jako kluczowego podmiotu polskiego systemu płatniczego, w tak różnych obszarach jak: e-commerce, szybkie płatności, blockchain, innowacje start-upowe.
- Przygotowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej na obchody 30-lecia KIR w Polsce.
- Coroczne przygotowywanie i implementacja strategii komunikacji w obszarze cyfrowych usług zaufania oraz rozwiązań AML.
- Tworzenie założeń i komunikacja badań opinii sprawdzających trendy, preferencje i zachowania biznesów i indywidualnych.
- Prowadzenie biura prasowego i bieżące pozycjonowanie ekspertów KIR w kluczowych mediach technologicznych, finansowych, gospodarczych i e-commerce.
- Przygotowywanie komunikatów prasowych wpisujących się w bieżące trendujące wątki i optymalizacja ich pod SEO.
- Przygotowywanie dla ekspertów KIR-u dokumentów briefingujących do wywiadów i na wystąpienia branżowe na kluczowych konferencjach branżowych.
- Współpraca z influencerami technologicznymi i e-commerce.
- Ponad 15 000 publikacji w mediach finansowych, branżowych, ogólnopolskich i lokalnych od 2020 roku.