Influencer marketing, social media, media relations, komunikacja kryzysowa, organizacja eventów – to tylko wybrane działania, które realizujemy dla PayPal od ponad dekady, wspierając markę w uruchamianiu nowych produktów i budowaniu rozpoznawalności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tłumacząc globalne komunikaty na lokalny kontekst i koordynując działania w CEE, tworzymy skuteczną platformę komunikacyjną na jej rynkach.
- Pozycjonowanie PayPal jako wiodącego eksperta w zakresie e-handlu B2C i B2B.
- Lokalizowanie globalnych treści w kontekście istotnym dla odbiorców z różnorodnych rynków regionu.
- Koordynacja działań na lokalnych rynkach całego regionu, także tych ad hoc.
- Aranżowanie wywiadów i publikacji informacji prasowych w mediach regionu.
- Lokalizowanie globalnych komunikatów na lokalne rynki.
- Prowadzenie kanałów social media i kampanii z influencerami.
- Organizacja wydarzeń dla dziennikarzy.
- Koordynacja komunikacji kryzysowej.
- Co kwartał: ponad 2 000 neutralnych i pozytywnych publikacji nt. PayPal w regionie.
- Nowe Tygrysy Europy: opracowany we współpracy z Deloitte raport dotarł do ok. 20,5 miliona odbiorców w regionie CEE poprzez ponad 170 publikacji.
- Launch stron PayPal w językach regionu CEE (Grecja, Węgry, Czechy, Słowacja, Finlandia): ponad 180 publikacji, które dotarły do ok. 33 miliona osób, ponad 1000 zgłoszeń konkursowych w social mediach pod wpisami influencerów z każdego rynku.
- Launch PayPal.me, usługi dla freelancerów, w Polsce: ponad 100 wartościowych zgłoszeń konkursowych, ponad milion wyświetleń wpisów opublikowanych w ramach kampanii przez influencerów oraz fanpage PayPal