Influencer marketing, social media, media relations, komunikacja kryzysowa, organizacja eventów – to tylko wybrane działania, które realizujemy dla PayPal od ponad dekady, wspierając markę w uruchamianiu nowych produktów i budowaniu rozpoznawalności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tłumacząc globalne komunikaty na lokalny kontekst i koordynując działania w CEE, tworzymy skuteczną platformę komunikacyjną na jej rynkach.

CEL

  • Pozycjonowanie PayPal jako wiodącego eksperta w zakresie e-handlu B2C i B2B.
  • Lokalizowanie globalnych treści w kontekście istotnym dla odbiorców z różnorodnych rynków regionu.

DZIAŁANIA

  • Koordynacja działań na lokalnych rynkach całego regionu, także tych ad hoc.
  • Aranżowanie wywiadów i publikacji informacji prasowych w mediach regionu.
  • Lokalizowanie globalnych komunikatów na lokalne rynki.
  • Prowadzenie kanałów social media i kampanii z influencerami.
  • Organizacja wydarzeń dla dziennikarzy.
  • Koordynacja komunikacji kryzysowej.

EFEKTY

  • Co kwartał: ponad 2 000 neutralnych i pozytywnych publikacji nt. PayPal w regionie.
  • Nowe Tygrysy Europy: opracowany we współpracy z Deloitte raport dotarł do ok. 20,5 miliona odbiorców w regionie CEE poprzez ponad 170 publikacji.
  • Launch stron PayPal w językach regionu CEE (Grecja, Węgry, Czechy, Słowacja, Finlandia): ponad 180 publikacji, które dotarły do ok. 33 miliona osób, ponad 1000 zgłoszeń konkursowych w social mediach pod wpisami influencerów z każdego rynku.
  • Launch PayPal.me, usługi dla freelancerów, w Polsce: ponad 100 wartościowych zgłoszeń konkursowych, ponad milion wyświetleń wpisów opublikowanych w ramach kampanii przez influencerów oraz fanpage PayPal